BLOG ~ 360 ADVERTISING

BLOG

18 septembrie 2018

Optimizarea paginii de Facebook în 8 pași

Pentru o interacțiune mai bună cu publicul țintă, dar și pentru menținerea brandului pe primele locuri, este nevoie de optimizarea SEO a paginii de Facebook. Da, ai citit bine, optimizare SEO pentru Facebook! Așadar, deschiderea unei pagini de Facebook pentru business-ul tău nu este suficientă pentru a crește vizibilitatea acestuia! Iată pașii […]
27 august 2018

Emoji – unde și cât de des sunt folosite?

Încurajator sau nu, evoluția tehnologică a dus la transformarea cuvintelor în expresii vizuale, precum: GIF-uri, stickere sau emoticoane. Știm, la o primă vedere poate părea chiar deranjant, nu?! Totuși, acest fenomen nu este altceva decât una dintre etapele evoluției în comunicare, etapă căreia trebuie să ne adaptăm. În ceea ce privește articolul […]
2 august 2018

Extensii Google Ads care îți vor scoate în evidență reclama

Înainte de toate secretele pe care vrem să ți le dezvăluim, începem ziua cu noi vești! Din data de 24 Iulie 2018, Google AdWords s-a rebranduit cu un nume și un logo nou! Astfel, Google AdWords a devenit Google Ads, URL-ul fiind schimbat și el, din adwords.google.com în ads.google.com. Vestea bună este […]
26 februarie 2018

Cum îți poți promova business-ul pe Instagram în 5 pași?

Ai creat un cont al business-ului tău și pe Instagram, dar nu știi exact cum să îl promovezi, ce tip de postări ar trebui să publici sau cât de frecvent? În primul rând, trebuie să știi răspunsurile la întrebările „Ce este produsul/serviciul meu?” și „Ce oferă nou produsul/serviciul meu publicului țintă?”. Ar […]
8 februarie 2018

Noii algoritmi Facebook – ce schimbări vor avea loc?

Facebook este în momentul de față una dintre cele mai mari reţele de socializare din mediul online. Utilizatorii de internet, își pot face cont pe această platformă în orice moment. Numărul de conturi și oameni care au accesat această rețea a crescut semnificativ din 2004 până în prezent, reușind să facă din […]
15 ianuarie 2018

Ce trebuie să știi când vrei să îți deschizi un magazin online?

     Magazinul online (sau magazinul virtual) poate să fie definit ca un spațiu virtual (website), creat pentru comercializarea de produse prin intermediul internetului, folosind un coș de cumpărături virtual. Acest concept a reușit să atragă din ce în ce mai mulți utilizatori și în România, devenind segmentul online cu o creștere […]
28 septembrie 2017
Sfaturi pentru postari de succes

Care sunt regulile unor postări de succes în Social Media?

  Îți dorești să atingi mai mult reach organic? Postările de pe conturile de Social Media ale business-ului tău au nevoie de mai mult engagement? Așadar, ne-am gândit să îți prezentăm care sunt secretele postărilor de succes în cadrul acestui articol! Social Media a devenit cea mai confortabilă și accesibilă metodă de […]
5 septembrie 2017
Sfaturi pentru creare anunturi AdWords

7 sfaturi pentru crearea unui anunț AdWords

Ai o afacere pe care vrei să o promovezi, dar nu știi la ce instrument să apelezi? Ai aflat că Google te ajută să atingi cele mai bune poziții, dacă anunțul tău este relevant? Ei bine, pentru pozițiile de top în Google, trebuie să creezi un anunț specific, iar obiectivele AdWords să […]
17 august 2017
tipuri de marketing potrivite pentru business-ul tau

Marketingul tradițional vs. Marketingul online

Când vine vorba de marketing, multe companii oscilează între canalele clasice și cele digitale. Pe scurt, nu știu dacă să aleagă marketingul tradițional și metodele acestuia sau marketingul online. Care este mai eficient? Cum știu că metoda de marketing aleasă este potrivită și că funcționează? Oare trebuie să fac marketing pe cont […]
10 august 2017
Program prelungit pana la miezul noptii

360advertising – Agenția nocturnă

Agenția de publicitate și marketing online, 360advertising, susține antreprenoriatul și dezvoltarea proiectelor personale așa că vine în ajutorul tuturor antreprenorilor! Fiecare dintre noi are un program încărcat, aglomerat și își dorește să facă mai multe lucruri deodată. Dar, pe toate să le îndeplinească cu succes! Din cauza lipsei de timp, mulți renunță […]
29 iunie 2017
Strategia de marketing

Când trebuie să apelezi la rebranding și de ce?

Dacă într-un articol precedent am vorbit despre branding, acum este timpul să abordăm un subiect asemănător, dar mult mai complex: rebranding-ul – cuvânt cheie în ceea ce înseamnă managementul reputației. Ce presupune rebranding-ul? Rebranding-ul face parte din strategia de marketing a unei companii și este un proces complicat care te poate ajuta […]
26 aprilie 2017
Pasii pentru un website de calitate

Website de calitate – 4 pași esențiali

Website-ul este instrumentul de bază al marketingului online. Mai mult decât atât, acesta devine cartea de vizită a afacerii tale sau… prima impresie a unui posibil client (și prima impresie contează mereu)! De aceea, este important să fii prezent în mediul online, cu atât mai mult cu cât oamenii petrec mult timp […]
13 februarie 2017
Etape cheie pentru afacerea ta

Analiza și strategia – etape cheie pentru afacerea ta

Orice organizație trebuie să colecteze și să analizeze în permanență informații legate de obiectivele, strategiile, punctele forte/slabe ale concurenței, precum și cum se pregătesc aceștia pentru atacuri și ce reacții au. În general, firmele preferă să-și canalizeze forțele asupra concurenților slabi, deoarece sunt mai ușor de combătut (resurse și eforturi reduse), dar […]
13 februarie 2017
Tu cine esti?

Brandingul – idei, opinii, povești

Te întrebi adesea ce este un brand și ce presupune procesul de branding? Nu înțelegi care e diferența dintre marcă și brand? Te-ai gândit cum au ajuns anumite branduri cunoscute în întreaga lume? Îți vom spune noi în cadrul acestui articol. Pentru început, vom insista asupra faptului că un brand nu înseamnă […]
14 decembrie 2016
E-commerce

Cum să îți alegi nișa potrivită pentru magazinul tău online?

Atunci când îți deschizi un magazin online trebuie să te concentrezi pe ceea ce îți place și să ai experiență în domeniu! Apoi să investești, așa cum am mai spus, în ceea ce caută consumatorii și să analizezi concurența. Însă, trebuie să știi că într-un magazin online se investește la fel de […]
7 decembrie 2016
Facebook Ads - campanii de promovare

Promovarea pe Facebook: de ce este o necesitate și de ce buget ai nevoie ?

În prezent, majoritatea utilizatorilor de Internet dețin conturi pe rețelele sociale. Printre cele mai utilizate rețele se numără Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn sau Youtube. De aceea, atunci când îți construiești un site și te gândești la promovare în mediul online, trebuie să alegi locul în care se găsesc potențialii clienți, cei care […]
24 noiembrie 2016
Website responsive - adapteaza layout-urile paginilor

Site responsive. De ce este important să ai un site adaptat pentru dispozitive mobile?

Potrivit Agerpres, un studiu realizat în anul 2015 de către Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) a relevat faptul că aproximativ 70% din populația orașelor și 44% din cea a satelor din România utilizează internetul. Și, potrivit smartinsights.com, circa 80% dintre utilizatori de pe glob navighează pe Internet de pe un smartphone […]
16 noiembrie 2016
Google AdWords anunt

Despre Google Adwords. Ce este și cum te poate ajuta în afacerea ta?

Google reprezintă unul dintre cele mai mari motoare de căutare din România, fiind folosit de aproximativ 90% din utilizatorii de internet. Google AdWords este principalul canal de promovare în mediul online, reclamele prin Google Adwords reprezentând peste 50 % din investițiile în mediul digital din România, cu o valoare de aproximativ 33 […]
19 octombrie 2016
Designul unui site in trecut

Istoria web designului

Îți poți imagina cum arăta primul web site? În orice caz, nu semăna deloc cu cele de astăzi. Era fără imagini, fără CSS, fără design parallax. Cu toate că astăzi putem crea foarte multe proiecte captivante cu un design remarcabil, este interesant să aruncăm o privire în trecut, acolo de unde a pornit totul. În […]
13 octombrie 2016
Ajutorul oferit de motoarele de cautare

SEO sau ajutorul oferit de motoarele de căutare

SEO (Search Engine Optimization) reprezintă procesul prin care motoarele de căutare înțeleg mai bine conținutul site-ului tău, asigurându-i astfel vizibilitatea în rezultatele de căutare, fără a plăti anunțuri. Prin urmare, SEO ajută la atragerea traficului (potențiali clienți) pe site-ul tău. În plus, dacă apelezi la SEO, pe lângă creșterea vizitelor pe site, […]
4 octombrie 2016
Social Media

Cum sa ai succes pe SOCIAL MEDIA?

  Ce este SOCIAL MEDIA? Social Media a început să joace un rol vital în viața noastră și, de aceea, a devenit o oportunitate pentru orice afacere. Prin intermediul rețelelor sociale precum Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn sau Youtube, oamenii interacționează și fac schimb de informații. Cum te poate ajuta SOCIAL MEDIA […]
22 august 2016

Google Duo: noul trend in apelare video de la Google

Cum ar trebui să arate un site de calitate? Expansiunea internetului a făcut ca majoritatea afacerilor să se extindă și în mediul online, prin intermediul acestuia fiind create branduri puternice, care să se afle în mințile tuturor consumatorilor. Pentru ca pagina web a afacerii tale să fie eficientă, este nevoie să stabilești […]
23 iunie 2016
Cum sa arate un site de calitate

Cum ar trebui să arate un site de calitate?

Cum ar trebui să arate un site de calitate? Expansiunea internetului a făcut ca majoritatea afacerilor să se extindă și în mediul online, prin intermediul acestuia fiind create branduri puternice, care să se afle în mințile tuturor consumatorilor. Pentru ca pagina web a afacerii tale să fie eficientă, este nevoie să stabilești […]